Dags att lära sig rida.

Efter dagens ridtur insåg jag vilken fantastisk häst det är jag har! Vi skrittade på ute i skogen i en halvtimme ungefär och hästen gjorde det som den mest självklara grejen!

För er kanske det inte låter stort, men för mig är det de. Tidigare har jag inte insett vilken ridning min fröken behöver, utan släppt all ridning i skritten, så Greta har då tvärnitat och frågande undrat vad vi ska göra. Hon har blivit osäker och antingen velat springa ifrån, eller backa. Så skritten har för oss varit ett problem, men idag tror jag att jag hittade lösningen!
 
Imorgon sätts jag på prov och vi får se hur rätt, alternativt fel jag har i mina spekulationer. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0