Bara du ser problemen, byt perspektiv.

Livet är konstigt, riktigt konstigt.
 
Jag sitter just nu i köket hos en kompis och är hästvakt. Om en stund ska hästarna få komma in för dagen, mumsa betfor och hösilage. Hur jag hamnade här har jag ingen aning om, jag vet bara att livet har så många överraskningar. Ständigt och jämt händer det fantastiska grejer i min omgivning, saker som jag aldrig trodde jag skulle få vara med om.
 
Är det inte ett ridpass som går super, då är det någon kompis som muntrar upp min vardag, en katt som ligger nära, en lägenhet som är dammsugad, disk som är diskad, en kopp te som smakar otroligt bra eller en natts sömn som varit full av härliga drömmar. Ja, livet överraskar på de konstigaste sätt, bara man har ögonen öppna. Jag njuter av att vara i livet och få en chans att uppleva allt detta :)

 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; nu;)

2012-10-23 @ 18:23:45
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0