tröttis.

Jag vet inte vad det är med mig. Jag går i en ständig dvala. Ögonen är påväg att ramla igen, utan någon anledning. Jag är så trött, så trött. Och det stör mig! Den enda anledning jag kan se är att jag gör ingenting på dagarna. Jag går upp, tittar dvd, åker till greta, flaxar omkring på massa skumma grejer, tittar dvd, sitter vid datorn och sover. Min kropp är van att göra massor, eller jobba, men nu gör den inget. Kanske dags att ta tag i det här och strukturera upp min vardag mer?
 
Imorgon ska jag i alla fall till Borås och Hööks tillsammans med Erica och ena dottern. Det är sånt som kallas mys, på hög nivå. Jag ska markträna Greta och ge henne ener ordentligt rykt. Även det är mys! Så, vi satsar på en dag med livskvalitée imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0