Trött stallprat.

Jag är trött i axlar, nacke och mage. Jag har precis legat på golvet i 30 minuter och kört ett träningspass för mage och rygg. Jisses, att jag var i såhär dålig form trodde jag inte. Det här är riktigt skrämmande! Jag vet vad jag har att ta tag i i alla fall och lagom till jul lär jag vara i bättre form i alla fall.

Det börjar bli dags att dra iväg till stallet. Idag står det markträning på schemat för mig och Greta. Riktigt vad vi hittar på vet jag inte, skulle tro att det blir same old same..
Det börjar bli dags för Norah-träning, så vi får lite ny inspiration och utmaning. Eller, jag borde snarare fundera tillbaka till senaste träning och fortsätta med de utmaningarna. Och där hade vi svaret på vad vi ska göra idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0