Tristessen tar överhand.

SENASTE 1. Kompisen du träffade: Cina&Martin 2. Personen du pratade I telefon med: Mamma 3. Du fick SMS av: Hanna 4. Du kramade: Pyzen IDAG 5. Kläder: Mjukisar, linne och ulltröja 6. Bättre än igår: Långt ifrån. IMORGON 7. Är det: Söndag 8. Planer: Greta och förbereda intervju. 9. Något tråkigt som händer imorgon: Vet inte. FAVORIT 10. Nummer: 13 11. Färg: Röd 12. Årstid: Ingen, möjligtvis vintern och snön. 13. Saknar du någon?: Mjo, 14. Humör för tillfället?: Uttråkad. FRÅGOR OCH SVAR 15. Det första du gjorde i morse?: Kissade. 16. Vad åt du sist?: En bit Mars. 17. Vad irriterar du dig på?: Det varierar. 18. Tror du på distansförållanden?: Nja, vet inte. 19. Vem tänker du på just nu?: Sussie 20. Tror du att personen tänker på dig med?: Skulle inte tro det. 21. Vart reste du sist?: Stockholm 22. Vad gjorde du igår kväll?: Tåg, packade upp, myste med Pyzen. 23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma, hoppas jag. 24. Ler du ofta?: Jag tror det. 25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek 26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja! 27. I vems säng sov du i igår natt?: Cina och Martins extramadrass. 28. Vilken färg har din tröja?: Brun/Beige SORG 29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja 30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Yes. 31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på. GLÄDJE 32. Är du en glad person?: Oftast, eller ibland, haha. 33. Vad gör dig glad?: Mysig dag i stallet, härlig dag hemma och att få må bra. 34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej, det är bara jag själv som styr hur lycklig jag är. 35. Är lycka överskattat?: Ja. För att vara lycklig krävs det att också kunna vara ledsen. 36. Kan musik göra dig glad?: Absolut! KÄRLEK 37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja 38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja 39. Har du en flick/pojkvän?: Nej 40. Är du nöjd med det?: Halvnöjd. 41. Är du kär?: Njej. HAT 42. Vem hatar du verkligen?: Ingen. 43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Det har jag inte. 44. Är du en mobbare?: Nej 45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Vet inte. 46. Har du blivit sviken någon gång?: Yes. SKOLAN 47. Gillar du skolan?: Saknar den om inte annat. 48. Favoritämne?: Kemi, Svenska, Foto. 49. Värsta ämne?: Fysik. Engelska. 50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0