This is my life.

Grymt bra det går för mig att hålla det uppdaterat här. Men, jag gör det ju för min egen skull, så så sett är det ju jag själv som kommer få lida i slutänden.
 
Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska bli nio, så jag kan titta på EMA på Mtv. Orkar jag titta på hela betyder det att jag kommer i säng vid elva, men hej jag har ju inget jobb att ta mig till, så det är väl lugnt?

På tal om jobb, jag orkar inte vara arbetslös längre!! Ge mig ett jobb nu, jag är frivillig inför det mesta. Så om någon har ett jobb liggandes hemma, langa gärna hit det. Jag har sökt, sökt och sökt. Av alla jobb är det två som har hört av sig. Ett av jobben har dragit sig ur och det andra ska jag på intervju för på tisdag. Så, håll tummarna på tisdag är ni snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0