Mitt liv har en pausknapp. Det tog bara tjugo år att hitta den.

Idag har jag totalpausat från livet. Jag var en sväng hos Greta i förmiddags och körde att markpass. Vilken häst asså! Jag blir mållös, bara jag tänker på henne. Jag vet att det bara är jag som sätter gränserna på vad vi kan klara, min fina.
 
Påväg hem från stallet svängde jag förbi Hemmakväll och hyrde med mig tre filmer och godis. Sen har resten av min dag spenderats i soffan. Hur skönt låter inte? Maximalt? Ohyes! Det var precis vad jag kände för att göra idag :)
 
Imorgon blir det lite äventyr. Då åker jag och Greta till Rödene och leker i ridhuset. Ska bli spännande att se vad fröken fux har för åsikter om det. Med mig hem kommer Hanna och då blir det god mat och filmmys.
 
Nu är det dags för sängen. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0