Livet går vidare.

Jag har nu bränt ut skivan med de "beställda" bilderna på. Hur mycket jag ska ta betalt har jag ingen aning om, men det blir nog bra. Jag har ju enda tills fredag på mig att fatta ett beslut..
 
Denna veckan har jag tagit tag i grejer som jag skjutit upp, förträngt och inte velat veta av. Vad det handlar om kan jag inte berätta, för då skulle jag hänga ut för många. Men jag kan säga så mycket som att ni ska vara glada att ni inte levt mitt liv de senaste åren. Att det skulle sluta såhär hade vi ingen aning om, då hade jag stoppats långt tidigare.
 
Jag kurar i soffan mycket för tillfället. Varför? Jo, jag har fått hem säsong åtta av Grey's Anatomy och självklart tittar jag så mycket jag bara hinner! Så, nu ska jag återvända till soffan och mysa :)
 
Jag och Greta. Bästa livskraften och vännen man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0