Jobbintervju, check.

Jag tänker åka och gosa in min näsa i Gretas päls nu! Jag kan inte säga om intervjun gick bra eller dåligt. Det överväger åt det dåliga hållet. Totalt fick jag tre-fyra frågor och fick reda på en hel del om företaget, allting var över på tjugo minuter. Nej, bra känns det inte.
 
Detta var iofs min första arbetsintervju, någonsin, så egentligen är jag nöjd med det. Nu vet jag i alla fall vad jag kan förändra till nästa gång. Det finns så otroligt mycket att tänka på och nästa gång ska jag ha läst på ännu lite till om företaget, förberett lite fler frågor att ställa till inervjuaren och vara lite mer säker på mina svar!
 
Tror ni att tåget var försenat ner till Göteborg och att jag knappt hittade? Jag fick fråga om vägen av två personer, varav ena gav något luddigt svar som jag inte alls förstod och nästa hjälpte mig på rätt väg. Nästa gång kanske jag ska kolla upp mer noggrant vart jag verkligen ska, haha!
 
Gosa ner näsan i Gretas päls var det ja. Vi hörs ikväll, med förhoppningsvis lite mer energi i min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0