Är det nu jag får lov att kallas fotograf, på riktigt?

Snacka om att livet är expert på att sätta mig i situationer jag inte vet hur jag ska agera i! Igår var jag och fotade en kompis dotter när hon hoppade. Och kommer få betalt?! Vad händer där?
Jag som fotat under flera år åt andra, utan att få ett öre för bilderna. Och bilderna igår är jag knappast stolt över, då det är fotat i ridhus, klockan halv fem och framåt och min utrustning sträcker sig egentligen inte över de ljusförhållanderna. Men, ändå vill hon betala mig.
 
Nu ska jag iväg till Kristoffer, för att diskutera hur mycket man faktiskt kan ta betalt för ett sånt jobb. Jag har absolut ingen aning och jag tror inte det är sant!
 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv, mm det är väl så. det kom bara som en chock.. trodde han skulle bli äldre och inte somna in riktigt än

2012-11-06 @ 11:42:03
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0