snurra min jord igen, radion spelar vår sång.

Just nu håller jag på att ladda hem Vegas Pro, för att kunna knåpa ihop någon mysig film på Greta :) Vi får se hur det hela slutar, då majoriteten av allt jag filmat är filmat i stående läge och jag har ingen aning om hur man roterar en film. Är det ens möjligt?! Hoppas möjligheten finns i Vegas, annars får jag komma på något annat sätt att läsa det på..

idag blev det att tvätta Gretas sår, som förövrigt börjar se riktigt fint ut. Fortsätter det läka i den här takten borde det snart vara bort. Nu ska bara skor på fötterna, sen är vi redo att ge oss ut på vägarna igen. Tillbaka till ämnet, haha. Efter att såret var rent ställde vi oss ute och ryktade, myste ohc fotade lite. Ut i hagen med Greta och jag gav mig ut med kameran i hagen och fotade litegrann. Svårt väder, då solen ena stunden var framme och nästa gömde sig bakom ett moln, men lite fint följde med hem i alla fall :)


Bjuder på en bild på tjocka Irma, som vilken dag som helst kan få för sig att trycka ut ett föl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0