Resultat.

Bee kom hem med det resultat vi räknat med, plus två centimeter på mankhöjden. Helt plötsligt fick vi svar på varför vårt lilla loppfrö var loj sist vi löshoppade och varför hon var loj idag. För 6 veckor sedan mätte vi henne till 158cm, med mycket positivitet och hopp om en ljus framtid. Idag mättes hon till 160cm efter avdrag för skor. Inte konstigt att lillfröken inte riktigt är sig själv, när man växer så det knakar. Och om vi tänker efter så har hon inte dragit några större repor i hagen, som hon brukar göra, utan hon har varit otroligt lugn och timid. Skönt med en förklaring i alla fall :)

Jag har hinkat i mig vatten som en tok efter testet, trots det börjar vätskebristhuvudvärken komma smygande. Inte så värst skönt.

Imorgon är det tidigt morgon igen, så jag tänkte faktiskt krypa ner i sängen redan nu. Eller, först fixa kvällsmat och sen krypa ner i sängen. För, imorgon ska jag ha energi nog att rida min finis efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0