Lek med rep :)

Har man inget för sig, då tar man sig något att göra.
Jag har nu splitsat ihop ett grimskaft, av hamparepet som låg på mitt golv. Jag har skjutit upp det ett par dagar, men nu hade jag ordentligt med tid över, så tog glatt tag i det. Jag tycker det är riktigt roligt att sitta och spllitsa, men önskar att jag kunde fler sätt. Som det ser ut nu vet jag hur man gör ögonsplits och krona, men inte mer. Det kommer väl med tiden ;)

Nu är planen att fixa lite i min bokhylla och sortera om runt böckerna där. Inte för att det egentligen behövs, utan för att det är roligt och jag inte är riktigt nöjd med hur böckerna står nu ;)


Bild på ett grimskaft jag splitsat tidigare, som ska användas för dörren hos Sussie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0