Jag älskar dig.

Jag borde vara påväg till jobbet nu, eller i alla fall till skorna, för att sen ta mig till jobbet. Men, min kropp var i behov utav vätska först ;)

Igår blev det en promenad med Greta. Vi var ute i skogen i en timme, gick över smala stigar och sumpig mark. På ett ställe var det brädor utlagda, som var ca 25 cm breda. Tveksam till om Greta skulle kunna ta sig över gick jag föst. Efter mig hör jag "Klipp, Klopp, Klipp, Klopp" och inser att Greta balanserat på samma planka som jag precis gått på. Massa, massa beröm och hon såg supernöjd ut. Lilla flickan. <3

Ikväll kommer hovslagaren ut och Greta ska få skor fram. Så, vi hörs kanske ikväll. Ha en härlig dag i solen, för det tänker jag ha :)


Mitt fina hjärta.


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; okej!

Det hade jag också valt, hehe!:D

vad gör du en dag som denna då? :)

2012-05-23 @ 09:55:28
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0