I'm awesome!

Jag har jobbet i 13 timmar idag, i TRETTON timmar! Fattar ni hur sjukt det är?! Vet ni vad som är ännu sjukare? Jag var inte helt slut när jag kom hem heller! Plus att jag har jobbat på effektivt hela dagen och faktiskt fått gjort det jag hade planerat in. Jag är så jäkla grym!

I förmiddags, i stallet, behövde vi inte stressa för att bli färdiga. Vi hann till och med att få in en sväng till Lidl, för att jag skulle få bunkra upp lite i kylskåpet. Jag red en häst och jobbade ena 3-åringen från marken. Allt var mockat och klart innan klockan tolv, vilket aldrig sker normala dagar.

Vårat kaos till fika-/arbetsrum är nu inte lika mycket kaos. Jag har stenkoll på vad som finns var och de kartonger som stått där i över en vecka är nu borta. Iofs utbytta mot nya kartonger, men de ska försvinna under morgondagen. Yes, jag är helt enkelt världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0