Hejhejhallå.

Det är lätt att bara låta tiden rinna iväg, strunta i bloggen en dag, som blir två dagar, som blir tre, som blir fyra. Men, nu är det dags att ta tag i sig själv.

Idag var Linnea ute och masserade Greta, som fick godkänt. Det gillar matte och känner sig trygg i det hon gör. Jag tänker fortsätta som innan, men med an annan sadel, haha. Den som vi ridit i hitintills visade sig vara ojämn i sin stoppning och trycker med på vänstersida, än höger. Inte konstigt att jag ständigt känner mig sne när jag rider ;)

Jag har haft ont i mitt knä sedan lördagkväll och insåg för en stund sedan varför. Jag har ridit Greta och i stigbyglar som är fasta, alltså inte ledade. Inte bra tycker mina knän och säger upp sig.. Så, när skattepengarna ramlar in på kontot blir det att införskaffa sig ett par BowBalance, för dem vet jag att jag kan rida i i timtal, utan att få ont..


Bästa Loppan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0