Framtidplaner.

På min högersida ligger ett fodervärdsavtal, som berättar att Greta är mitt ansvar under ett år. Jag har lite svårt att få in det, men sån är faktiskt in verklighet just nu. Jag är så glad för denna tjej! Även om vi inte kommer ta oss ut på stora tävlingar, så kommer jag göra allt för att komma någonstans med denna flickan.

Igår slängde jag iväg ett mail och hoppas på svar så snart som möjligt. Blir det som jag vill kommer jag och fina bus dra iväg till Kungsbacka en lördag framöver och förhoppningsvis få in lite rutin på att ta oss dit. Nu har jag alla chanser jag valde att inte ta med Pärlan och jag tänker inte sabba det en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0