Follow your dreams.

Tid är bokad, transport är fixad och sällskapsperson är löst. Med andra ord, lördag den 30/6 ska jag och Greta ut på äventyr. Vi ska börja en resa som jag drömt om under många, många år, men som jag under de senaste åren gömt undan. Jag ska följa den väg, som egentligen är min.

Jag och Greta ska ge oss iväg till Kungsbacka och träna för en tjej som jag länge följt. Hon är otroligt med sina hästar och jag kan bara drömma om att en dag vara hälften så bra som hon är. Jag lovar er att när jag varit iväg kommer det en bildbomb, men jag vill inte säga mer nu. Det ärcker med den nervositet, förväntan och spänning som redan börjat byggas i min kropp. Det här kommer bli bra, så otroligt bra!


Du kom, när jag behövde dig som mest. Mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0