finns det hjärterum.

Min säng är den mysigaste sängen osm finns! Mitt täcke är inte det mysigaste smo finns, men det är trots allt sådär mysigt att jag trivs superbra under det. Så, jag tänkte bara slänga upp en kortis om dagen och sen kura ihop mig under täcket och sova.

Jag fick "iväg kört" Sussie runt fyratiden, två timmar efter planen. Men hej, dem kom i alla fall iväg idag och då hade det hunnits med en del oplanerat också, så det är bra jobbat av oss! Speciellt med tanke på att det började packas vid fem över elva i förmiddags, haha.

Efter jobbet åkte jag en sväng till Emma och Lindas hästar, för att sen styra mot Greta och gänget. Där blev det först mys i hagen, sedan la jag mig utanför hagen, på en filt, med en bra bok och bara njöt. Det var härligt att höra fåglarna, kunna lyfta blicken från boken och se de fina hästarna. Livet var härligt och det var helt klart en stund att spara i hjärtat!


Min fina flicka kom och hälsade på och funderade över vad matte gjorde på marken. Bättre utsikt kan man inte få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0