Däcken på bilen de går runt, runt runt.

Igår blev det 11,5 timme på jobbet och jag däckade snabbt när jag kom hem. Det är helt sjukt! Jag har svårt att förstå att jag faktiskt jobbar så många timmar/dag. Nomrala människor jobbar 8 timmar. Det är sällan jag håller mig till just åtta timmar, utan det ligger runt tio. Men, that's me.

Efter jobbet tog jag mig till stallet och insåg att jag var tvungen att komma bort, bort, bort. Tankarna virvlade runt och jag fick lixom ingen ordning på något. Så, jag pluggade i hörlurarna och gav mig ut i skogen. Snabbt insåg att jag hade fel skor på mig, men fortsatte ändå. Nu har jag hittat ett antal vägar jag vill testa att rida, som är superfina! Åååh, i eftermiddag ska jag och Greta ut och spana vidare. Nu är det dags att packa ihop mig och ta mig mot jobbet.


En bild från gårdagens härliga kvällspromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0