To be or not to be.

Jag landadei en säng i Sotlanda i natt och kom aldrig enda vägen hem. Oups, så det kan gå. Kvällen var i alla fall mysig och jag är så otroligt glad för den frizon jag fått.

Just nu snurrar tankarna, to be or not to be. That's the question. Jag älskar min flicka, så otroligt mycket, vilket gör att det inte borde vara något svårt beslut. Varför blir det lätta beslutet då så svårt? Jo, för att folk i mino mgivning kommer ha åsikt och redan nu börjar jag bygga upp mitt försvarstal. Galet, men sant. Hur gick det nu med att inte se problemen innan dem finns där?!

Dags för mig att återgå till jobbet, i 50 minuter till. Sen, ut till stall och ixa det lilla sista där. Yes, här jobbar vi dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0