Ta dig samman.

Jag tog mig "mod" och messade Sussie i fredags, igår fick jag svar på min fråga. Jagä r ledig de förmiddag jag vill, det finns inget som binder mig till hennes stall innan klockan tolv. Det känns så otroligt skönt, även om jag fortfarande kommer tillbringa mycket tid där. Idag börjar jag klockan tolv, hur skönt är inte det?!

Igär, när jag gick och la mig, hade jag massa planer på vad jag skulle göra innan jobbet. Framför allt skulle jag åka till Greta och rida henne, men jag backade ur det. För, nu tänker jag landa i vetskapen om att kunna vara ledig på förmiddagarna, om jag vill och behöver.

Helt plötsligt ser livet så ljust ut, misstolka det rätt! Jag älskar mitt jobb och förmiddagarna i stallet, men ibland blir det lite mycket att vara igång så många timmar/dygn och alltid ligga lite efter i fas med hemmalivet. Jag njuter av att kunna umgås med Pyzen, Pip, mamma, Greta. Helt plötsligt kommer jag ha tid över för kompisar, inte bara jobb. Life is good!


Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

Lilla stallkatten! ;)

2012-03-27 @ 18:01:50
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0