Semesterlycka.

Ny dag, nya tag och 1,5 veckas semester!!!!!!

Igår gjorde jag sista jobbdagen på 1,5 vecka, gissa om det kändes skönt? Idag ska jag en sväng till finaste Greta, rida en sväng, ta mig hem, packa det sista och vid 17:47 sitter jag på ett tåg, med slutmål Umeå. Det känns galet, nervöst och spännande.

Efter lång tids pratande, mesande och framskjutande är det dags, jag och Mari ska träffas! Det blir någon dag i Umeå, sen styr jag nosen mot Stockholm och Cina och Martin. Jag tänker njuta som tusan av min semester, sakna, Pyzen och Greta, njuta lite till och ta det lugnt.

Självklart är datorn med, så ni kan vara lugna, det går att följa mig och se vad jag har för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0