På resande fot.

Nu har jag landat på tåget, har krupit upp i min stol, ska srax starta en film och vänta på att vi landar i Stockholm. Där går Mari på och jag flyttar in i en kupé tillsammans med henne.

Det ska bli superspännande att se vad denna veckan bjuder på, dels så har jag och Mari inte träffats mer än typ 3 minuter innan, dels har jag inte bott med hundar innan. Så, det får bära eller brista helt enkelt :)

Det är beräknat att vi ska landa i Umeå vid kvart över sex imorgonbitti, vi får väl se om SJ lyckas hålla sina tider eller inte. Only time self knows.

Nu rullar vi in på Skövde station och jag tänker plugga i hörlurarna. Vi hörs lite senare, då ska ni även få höra om dagens tur med Greta den fine.


Bästa Mari! Snart, snart möts vi äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0