Morgonbestyr.

Någon gång under natten har jag kladdat ner mer i mitt block, utan att egentligen veta om det. Bra gjort Rebecka, bra gjort! Men, det var kladd av värde and I like.

Nu har jag tagit tag i "mitt" rum, plockat upp från golvet och sett till at man kan gå där inne. Yes, jag har varit i Stockholm i 3 nätter och man skulle kunnat tro att en bomb hade exploderat i Cina och Martins arbetrum. Pinsamt, men sant! Så, då får man helt enkelt hugga i och göra lite fint :)


(Såhär fint städat är det nu och yes, det är en tvättbjörn ni ser i sängen. Jag reser INGENSTANS utan Twettis, trots att jag fyller 20 till sommaren.)

Planen för dagen är att ta mig iväg till East Street Piercing och köpa lite nya piercingar till näsan. Jag har ju haft samma sedan jag piercade näsan för ett halvår sedan, så nu tycker jag det är på tiden att skaffa sig någon ny. Mitt största beslut just nu är huruvida jag ska ta ne promenad, eller tunnelbanan bort till East Street. Tunga beslut, haha.


Kommentarer
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Sv; Ja det är väldigt roligt och jag lär mig jättemycket :)

2012-03-16 @ 11:56:11
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0