Life is life.

Om det är något jag har lärt mig, så är det att livet ständigt gör oss nya spratt. Det provar oss ständigt och tvingar oss ibland pröva våra vingar, även om vi inte vill.

Igår valde jag att släppa bomben om Greta till Sussie, tidsnog ska även ni får veta. Reaktionen blev som förväntat och jag insåg varför jag valt att skjuta upp det. Visst kan jag förstå hennes reaktion, men ändå inte. Mina beslut är trots allt mina beslut. Jag vet redan hennes åsikter om allt.

Greta bevisade återigen hur bra hon är. Med en gråtklump i halsen svängde jag in på gårdsplanen, men bara en blick av Greta fick alla världens problem att lyftas av mina axlar. Mina fina flicka, jag vet att det är rätt beslut jag fattat. Jag älskar den här hästen, oavsett vad omvärlden tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0