Keep on walking.

Jag har gjort något jag inte trodde jag skulle göra, inte frivilligt i alla fall. Vi tog oss iväg till Hellasgården, utanför Nacka. Väl där väntade flera vandringsleder på oss och vi gav oss glatt ut, vilket slutade med att vi hade gått 1,2 MIL! Helt galet och från början trodde jag inte att jag skulle orka så längt, väl "i mål" var jag knappast trött.

Cina och Martin konstaterade att de var trött i fötterna, eller snarare fotsulorna. Jag kände mig som ett frågetecken, då jag inte kände något alls. Vi kom dock fram till att det antagligen beror på att jag går så mycket i jobbet. För, jag jobbar ca. 10h/dag och går/står runt 8,5h av den tiden. Yes, mina fötter är härdare ;)

Har ni någon arbetsskada?


Kommentarer
Postat av: annie ♥

svar: Tack så mycket för den fina kommentaren, den värmer verkligen! <3 Någon dag i veckan ska jag ta mig ut för att hämta mina saker.

2012-03-18 @ 22:33:11
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0