Home again.

Min säng, min mysiga, mysiga säng. Min alldeles egna säng! Gissa om det är skönt att ligga i sin egen säng, efter 1,5 vecka i golvhöjd, på bara en madrass?

Pyzens välkomnade mig hem, genom att rymma. Jag hade hjärtat i halsgropen och såg framför mig hur han skulle vara ute hela natten. Tack och lov tog kattrackarn sitt förnuft till fånga och lät mig fånga honom. Min älskade lilla skrutt!
Nu sitter han vid ytterdörren och jamar/piper. Hmm, kanske blir utgång i sele för honom imorgon..



På tal om imorgon, så borde jag sova nu, för vid kvart i sju ringer klockan och det är dags att återvända till jobbet. Blandade känslor, men det ska bli bra. Bättre än på länge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0