hard work worker.

Sitter i datastolen och halvsover. Ska strax förflytta mig till sängen, titta på antingen Grey's eller Hannah Montana-the movie. Vi får se vad jag är suger på, när jag väl landar där.

Daen bjöd på packning inför tävling, jobb i butik och sen iväg till Greta. Jag skyndade mig till stallet efter jobbet, med mål att hinna rida innan det mörknat. Jag lyckades, med god marginal. Klockan sju satt jag på hennes rygg och vi njöt lika mycket båda två av att få komma ut i skogen.

Efter ridningen blev det putsa av såväl häst, som utrustning. Sadelgjorden fick nytt liv och imorgon ska jag ge mig på sadeln. Putsar ni eran utrusning efter att ni ridit/kört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0