En resa, tillbaka hem.

Det är måndag idag, imorgon tisdag och efter det kommer onsdag. Vet ni vad det betyder? Jo, att för första gången på 1,5 vecka ska jag få träffa mitt hjärta. På onsdagkväll, runt sådär halv sju tiden kommer jag gå in genom dörren och äntligen få pussa på fina, fina Greta igen. Life is freaking good!



Imorgon vid fem-tiden sätter jag mig på tåget hem. Det blir tråkigt, men ändå ganska skönt. Jag känner mig precis som hemma här i Stockholm, men efter så "många" dagar borta börjar jag trots allt sakna mamma, Pyzen och inte minst Greta. Det ska bli skönt att få sova i min egen säng, duscha i vår egen dusch, ligga i vår egen soffa och bara vara hemma.

På onsdagmorgon är det back too life, med andra ord tillbaka till jobbet och bara rulla på som vanligt. Eller nej, det är dags att säga ifrån och leva livet som jag vill ha det. Snälla, tänk lite extra på mig på onsdag. Det kommer behövas.


Kommentarer
Postat av: Anni Oveson

sv: Har du hört något om att många hästar tycker att det smakar otäckt eller så? :) Nej tyvärr så verkar det inte vara någon jag känner som använder sig av just det fodret :/

2012-03-19 @ 22:18:30
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: Agnes - stalltjej.se

Vilken söt pålle :)

2012-03-20 @ 16:19:40
URL: http://www.stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0