En rak höger?

Efter två smällar på näsan sa den ifrån och blodet började rinna. Jag stod och velade mellan att ringa Marita i panik och fråga om det fanns bomull i stallet, eller trycka bandaget mot näsan samtidgt som jag själv letade upp bomullen. Det slutade på det sista ;)

Det låter allvarligare än vad det är. Vid två tillfällen råkade bara min näsa vara på fel plats, vid fel tillfälle. Jag som alltid har haft lätt att blöda näsblod insåg att here we go again. Handleden har varit i bandage, pga. någon skum överansträngning, så det bandaget fick helt enkelt agera bloduppsugare en lite stund.

Jag fick i alla fall borstat på min älskade flicka och pussar på henne, vilket var planen från början. Nu tänker jag borsta mina tänder, krypa ner i sängen, titta Grey's lyssna cd-bok och sova supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0