Dra i bromsen och håll den hårt.

Jag funderar på att leka lite med designen under dagen, fixa en ny header, få lite ny ordning i menyn och annat trix. Vi får se vad jag verkligen gör, men jag är sugen :)

Inatt vaknade jag med ett ryck och tårarna låg så nära. Nej, inte tårar, men rädslan. Jag vaknade av att pappa gapade på mig och var så jävla förbannad. Sådär arg som bara han kan vara. Det var den värsta känslan jag känt på länge. Hans röst ekade i mitt huvud i tio minuter efteråt och jag kunde inte slappna av på en bra stund.

På tv pratar dem just nu om drömmar. Det var någon som hade skickat in att dem drömt att de körde bil och inte kunde bromsa. Drömtolkaren förklarade att det är när man har för hög hastighet i livet och borde bromsa sig. Hmm, kan vara så att jag drömt det där för många gånger. Kanske dags att dra i nödbromsen och ta det lite lugnare?


(Bildkälla)


Kommentarer
Postat av: alva

Hoppas det är okej att jag frågar, men vaknade du på riktigt och han stod där, eller var det bara en dröm? Låter lite obehagligt....

2012-03-19 @ 20:16:15
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: alva

Sv: Haha nä jag fattade inte riktigt x)))

Jag har för en gångs skull haft det bra! :D Känns som att det var riktigt längesedan! (pga en kronisk sjukdom) :)

2012-03-19 @ 21:15:04
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0