<3

Jag vet att det börjar bli tjatigt för er, men jag har svårt att förstå den verklighet jag lever i. Av en slump träffade jag på Greta och blev tokkär. Vad jag inte visste, var hur hon skulle komma och förändra en stor del av mitt liv.

Mamma konstaterade idag att jag håller på att förändras, bli vuxen, mogen och bli mig. Kanske stämmer det och ja, det är mycket tack vare Greta, men också tack vare Marita, Gretas ägare och uppfödare.

Jag är så glad att jag funnit den frizon jag har i Sotlanda. Jag trivs, mår bra och får leva mitt liv. Idag drog jag med mamma ut i skogen, med Greta som sällskap. Eller nej, jag drog med Greta ut i skogen, med mamma som sällskap. Det var mysigt och befriande. Jag älskar den här hästen, så otroligt mycket. Fina skruttan.

Kommentarer
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-04 @ 21:41:12
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0