Utflykt.

Jag halvsover i min datastol, allt för trött för att lyckas samla tankarna. Jag har idag kopplat, lastat och kört transport för första gången. Eller, lastat har jag ju gjort innan, men inte Greta.
 
Målet med vår resa var att landa hos Norah i Kungsbacka, för att där träna i två timmar. Det var bara basic, grundläggande grejer, som att här är mitt område, håll dig utanför. Vi tränade oss även till avslappning, genom att backa och började även nosa på att flytta skuldran, som sedan kan sättas ihop för att jobbas mot samling. Som sagt, bara basicgrejer, som vi kan spinna vidare på hemma.
 
Jag är väldigt nöjd med både Greta och mig själv. Jag fick en hel del aha-upplevelser och framåt slutet stod Greta och klippte med ögon och var riktigt avslappnad. Det var otrolig skillnad på henne från när vi kom till när vi lastade och åkte. Ska bli roligt att jobba vidare på detta och se var vi hamnar!
 
Greta, jag och Norah.
Greta spanar in kossorna, som hon aldrig riktigt kunde släppa. Dem kunde faktiskt få för sig att komma och smaka på hennes tår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0