Panikartad känsla.

Jag kraschar, faller, drunknar. Första dagen på, någonsin, som chefen gett mig ledigt utan någon grund. Det skrämmer mig. Första gången på lnge som jag har en dag utan ågra planer, inet inbokat och ingen aning om vad jag ska göra med all min tid. Det kryper i kroppen och det här fungerar inte. Jag fungerar inte.

Det här gör mig till kaos, gör mitt innre till kaos. Jag vet inte vad som är upp eller ner, vad som är fram eller bak. Jag fungerar inte. Jag vill sätta mig i bilen. trycka gasen i bott, för att få någon ordning på allt. Men, jag vet att det inte fungerar. Jag andas ytligt, ser oklart, svettas av att trycka ner tangenterna. Det här är galet och jag vet inte vad jag ska göra.


Duscha, packa ner dator, åka till stan, åka till stall, ut och gå, gå, gå. Hoppas få en rätsida på livet. Få ordning på mitt kaos. Jag vet inte hur man är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0