Life is good!

Jag känner mig lite löätt förvirrad med det nya utseendet på blogg.se, för nu har det även kommit till mig. Men, tidsnog har jag säkert vant mig.
 
Igår drog jag med Hanna till stallet, kastade upp henne på Greta, mig själv på Wilma och Emma på sin Lillan. Vi tog en galen tur ute på vägarna och jag var ömsom skraj, ömsom njöt jag till tusen. Men, jag insåg att jag trivs som allra bäst på min egen hästs rygg, kanske inte så konstigt ;)

Efter stallet så var Hanna huxflux med mig i bilen hem och sov här. Det blev god mat, filmmys och sen sänggång, precis som livet ska vara under sommaren.
 
Planen är Greta runt ett-tiden och sen jobba från sex-åtta. Yes, idag är det slappdag och jag tänker umgås med mina fina katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0