Life is freaking awesome!

Jag totalälskar Familjen Addams! Den peson som kom på dessa filmer var ett geni. Så iskall humor, som får mig att asgarva. They made my day!

Livet är härligt och jag är på topp. Min tillvaro kantas av små guldkanter här och var. En chef som piggar upp på jobbet, en galen praktikant, världens bästa häst och en ännu bättre katt. Jag har fantastiska vänner runt omkring mig och jag tvivlar inte på att de finns där när jag behöver dem. Just nu njuter jag som tusan av livet, för vem vet när en motgång kommer.

Dags för sömn. Imorgon blir det en lugn förmiddag, men öppet sent på jobbet. Vi får se vad som händer för Greta, det beror på hur väck min hjäna kommer vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0