Keep on walking.

Dagens motion för Greta fick bli en lång promenad. Efter denna helgen kändes det som det bästa. Greta verkade nöjd och glad, ja väldigt nöjd, över att få komma ut och gå en runda i repgrimma och med långt grimskaft. Det kändes nästan som hon hade saknat det, eller så var det jag som gjort det? Jag har faktiskt ingen aning, men skönt var det i alla fall!

Vi gjorde verkligen inget speciellt, njöt mest av att vara ute och gå. Jag sög in allt det underbara med Greta och jag har svårt att förstå att jag får dela livet med denna fina tjej. Detä r helt otroligt, hon är den bästa för mig.


Finaste, vackra, älskade bus.
jag vore ingenting, utan din luft i mina lungor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0