Galenpanna.

Jag vet inte om jag är helt lost, men ser överallt folk som pratar om allt nytt på blogg.se, men mitt ser ut precis som allid. Jaja, sånt är livet.

Red ut, som vanligt, idag. Efter typ tre minuter red jag på Emma, eller det var snarare så att Emma red på mig. Vi utforskade skogen, stötte på riktigt sumpmark och hade roligt. När Emma lämnade mig och Greta, så gav vi oss på galoppjobb på en äng vi hittat. Det gick väl sådär halvbra, men jag är trots allt nöjd. Greta har inte riktigt hittat sin egen balans, så kör på fart istället. Men, tidsnog kommer även balansen.

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen, läsa en stund och sova. Imorgon tar vi nya tag, me katter, valpar och hästar. Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0