Mattes sköna böna.

Jag är otroligt stolt över min häst!!
Morgonen började lite småttkaotiskt, med en häst som travade runt i hagen och hade intorkad svett i pälsen. Tack och lov hade Emma ett extra flugtäcke, som Greta fick låna. Vid tio åkte jago ch checkade till hästarna en extra gång, tack och lov för det. Greta kan inte varit still någon längre stund, eller precis dragit ne repa i hagen, för hon var verkligen genomsvettig. Då det ändå var mycket bromsar ute, så fick både Greta och Wilma komma in i stallet.
 
När jag skulle dra hem min loppa, så gick hon på transporten utan problem, var snäll att köra, lastades ur av bara mig och fick sig en välbehövd dusch. Yes, jag är stol. Hon sköter sig så otroligt bra, trots att matte kommer på massa knäppa idéer. Min fina flicka.
 
Måste även slänga in att jag är ganska bra, jag med. Lyckades backa intill transporten och hamna toppenbra, utan hjälp. Plus att jag lyckades backa in transporten på gården, utan hjälp. En dag ska jag vara lika grym som Emma på att backa med transport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0