Full rulle, från start till stopp.

En lång dag och jag har äntligen landat hemma. Det var roligt att vara tillbaka på jobbet, bästa var att få träffa hästarna igen. För, utan att riktigt ha märkt det, så hade jag saknat de små filurerna. Allt rullade på som vanligt, inte mycket som ändrar sig under en vecka ;)
 
Efter jobbet styrde jag nosen mot Greta och Marita. Greta fick sina sår ompysslade, vilket uppskattades supermycket! Hon inser snabbare och snabbare att Aloe Veran lindrar klådan, vilket är väldigt skönt. Sen blev det upp en sväng och umgås med Marita, innan jag på nytt styrde bilen iväg. Denna gången med Bergstena och sen Skara som mål.
 
Jag landade hemma vid elva och efter att ha surfat runt en stund på nätet tänker jag nu släcka ner och sova. Katterna har somnat i mitt rum och jag tänker följa deras exempel, imorgon är en dag med mycket som skall göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0