Bye, Bye baby.

Två bloggfria dagar, vilket var ganska skönt. Nu saknar jag att skriva av mina tankar och funderingar.
 
Igår var det min födelsedag, så nu kan även jag räkna mig till skaran av icke tonåringar. Det känns..inget speciellt. Samtidigt som någon form av panik ibland tränger sig på. Nu är jag tjugo och borde ha gjort massa tokiga grejer, haft min första fylla och massa annat dumt. Hur mycket av det tror ni jag har åstadkommit? Inget alls!
 
Gårdagen blev i alla fall hur härlig som helst. Vid typ kvart över tio blev jag kidnappad/upphämtad av Bebbe och Emma. Nosen styrdes mot okänd destination, som visade sig vara Skara Sommarland. Här blev alla tre som barn på nytt och vi snittade väl ungefär fem års ålder. Så himla rolig och fantastisk present! Dagen kunde inte ha varit så mycket bättre, möjligtvis om Linda varit med i resesällskapet, men man kan inte brottas med borelia och samtidigt ta ut hela kroppen.
 
Kvällen spenderade jag i soffan, halvsovandes och sen med mamma som sällskap. Jag är otroligt nöjd och njöt i fulla drag!
 
Jag och snyggaste Emma, innan vi gjorde oss redo för alla pooler och roligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0