To win my love.

Jag är för trött för att kunna lägga ihop 1+1 (iofs vet väl alla att det är lika med två) men jag tror ni förstår hur väck min hjärna är då.

Det har varit mycket jobbande idag, men samtidigt inget alls. Det har varit vanligt stalljobb, plus att Mille skulle badas. Man måste vara snygg och fin när man ska till veterinären. Vi hoppas han inte visar någon hälta och är fin i alla benen, svaret får vi imorgon. :)

Min kväll avslutades på Max, tillsammans med Hanna the crazy (HanaBanana) Små barn är lätta att roa och jag är lättast av dem alla, yes! Tur att Hanna kan ta mig för den jag är och inser att jag nog aldrig kommer växa upp. För, visst vora livet tråkigt om man skulle ta allt så himla seriöst och aldrig få vara barnslig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0