Slänger in handduken.

Jag blev färdig med tentan vid tolvtiden, riktigt skönt! Känner mig inte helnöjd och tror jag gjort en hel del fel vid val av bokföringskonton, menmen. Det enda jag kan göra nu är att skicka in tentan och hålla tummarna att jag trots allt får godkänt. Jag har i alla fall utfört den.

Om en timme tänker jag sätta mig i bilen och rulla mot Irma. Där tänker jag ta det lugnt, njuta av stillheten och borsta så länge jag bara orkar. Om hjärnan är påkopplad ska jag försöka få med kameran, tänker inte lova något.

Vad har ni haft för er i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-15 @ 16:10:00
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Clide har åkt 30 mil uppåt i landet till Småland, med min mamma (till hennes kille). Så därför har jag inte träffat honom på ett bra tag :/



2012-01-15 @ 18:05:52
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0