Scooby dooby doooo.

Jag är 19 år, blir 20 till sommaren. Galet, riktigt galet. Men, det är inte min ålder jag tänkte lägga fokus på, utan mina tv-vanor. När jag mot förmodan får tid att titta på tv är det inte direkt trean eller femman jag tittat på. Nej, jag knappar in 83 på dosan och hamnar på disney channel, cartoone network eller nickelodeon.

Jag är och lär antagligen förbli, barnslig i många år till. Jag älskar scooby doo, kan ligga i timmar och titta på totally spies, se big time rush om och om igen eller se på Hannah Montana gång efter gång.

Trots att jag är nitton år sitter jag inte och tittar på Desperate Housewives, Sex and the cite eller andra typiska tnårsprogram. Jag är för barnslig. Ska jag titta på "riktigta" program blir det Kamie Oliver, Leila bakar, 112 på liv oc död eller något annat snarlikt.

Vart vill jag då komma med detta inlägg? Jag har inte den blekaste aning, haha.

Vad tittar ni helst på, på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0