on, off, on, off, on, off.

På spotify sjunger melissa horn, i vardagsrummet sitter mamma och tv'n, i korgen ligger pyzen, i datastolen finner ni mig.

Jag har tusen grejer jag borde göra, men jag orkar inte. Jag är totoalt avslappnad, trott och off. Det är intensiva dagar, ständugt och jag hinner inte alltid ladda om batterierna som jag vill. Men, jag skulle inte vilja byta bort mitt jobb. Inte än i alla fall.

Idag stod jag för motionen av Mille. Sussie behövde trimma igenom Franz ordentligt och innan hon kunde sitta upp var vi tvugna att fixa massa andra grejer. Så, jag och Mille skrittade ute i ca. minuter. Jag tränade min allt för dåliga balans och vips kände jagg nu, nu kan vad som helst hända för jag sitter där jag sitter. Det var häftigt att känna och veta vilken känsla jag ska sträva efter i resterande ridning. Det är verkligen roligt att få chanser att känna sig fram, på så fina hästar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0