Mysmorgon i stallet.

Jag fixade allt stalljobb på typ 2,5h idag. Då var det höpåsar som skulle packas, hästar som skulle ute i hagar, boxar som skulle mockas, hästar som skulle flyttas runt för att kunna mocka alla boxar, sopa rent och fint samt hänga om täcken från kallt till varm torkrum.

Helt utan stress och mys på hög nivå strosade jag runt i stallet, jobbade i min egen takt och vips var jag uppenbarligen färdig. Med tanke på att det är röd dag idag, så är butiken stängd. Sussie hade inte dykt upp, så jag bestämde mig för att dra mig hemåt.

Nu har jag landat i ett nystädat rum. Dags för lunch och sen en fotorunda med musik i öronen. Hur härligt låter inte det i detta fina väder?!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

har du egna hästar?:)

2012-01-06 @ 19:43:46
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0