Med stolthet i bakgrunden.

Med huvudet bland siffror, tankar snurrande och musiken tyst i bakgrunden. Det har varit min dag.

Fokusen har vissa gånger flugit iväg ått alla andra håll, men jag har trots allt kommit en bra bit påväg. Jag har en månad kvar att bokföra, sen kommer det svåra med att göra ett bokslut. Och framförallt, göra det rätt! Men, det ska nog gå. Jag tänker inte ge upp, nu kör vi enda in i kaklet!

Eller, inte ikväll. För, nu är jag nöjd med vad jag åstadkommit och man ska väl sluta när det är som roligast? Alltså lägger jag ihop böckerna för ikväll, kryper upp i soffan och sittar på tv'n en stund, innan jag förflyttar mig till sängen.

Jag är stolt över mig själv, som snart tagit mig igenom min första kurs på högskolan, samtidigt som jag jobbat förfullt vid sidan av. Det är vilja och kämparglöd i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0