J'adore.

Jag är så otroligt rädd om min katt, att jag inte vågar ha honom som utekatt. Handlar kanske om att vi, när vi hade som flest katter, hade 3/5 norska skogskatter som var avlade med toppenstammar. De katterna släppar man inte direkt ut hur som helst. Så, Pyzen är uppväxt inomhus och har varit ute i sele och kattgården vi hade i huset.

Numer blir det inte så ofta som han och jag tar en promenad i selen, men det turer vi tar är alltid lika uppskattade. Denna fantastiska katt som kommer så fort han hör ljudet av selen och aldrig vill gå in. Min fina, älskade skrutt.

Vi tog en promenad i snön nu ikväll. Pyzen hade svansen i vädret och nosade, nosade och nosade. Sötnosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0