Icke köttätande, ej vegetarian.

Här hemma har vi börjat äta nötkött istället för fläskkött. Mamma får nämligen otroligt ont i lederna av fläskkött men känner ingenting när hon äter nöt. Jag däremot tycket nötkött smakar rent vidrigt, hur man än kryddar det.

Jag har aldrig varit någon storätare av kött, men ätit när jag måste. Nu är det stopp med det. Jag tänker inte tvinga i mig fett, senigt, sliskigt, äckelsmakande kött. Köttfärs, funkar väl okej, men köttbitar blää!

Jag tänker leva på kyckling och fisk. Jag har aldrig gillat fisk, men börjar sakta men säkert tycka bättre om det och ja, jag äter hellre fisk än att jag äter kött som knappast går att tugga.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt

sv: låter inte kul med hemtenta, vad är det för ämne?

2012-01-17 @ 00:16:29
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: A ll y s a n d r a

svar jaså okej ! :D



jag läser helst en lite kortare bok med jätte bra innehåll så man aldrig tröttnar !:)

läser just nu en bok som handlar mycket om en tjej som blir msishandlad i skolan OCH hemma hos sin mamma. Det är hemskt men spännande!

sedan läste ja en förut där en liten tjej blev glagen varje dag, hon kissade i sängen om nätterna och hennes mamma och systrar slog henne hela tiden då hon gjorde det, hon fick inte gå utanför rummet eller någon mat. Hemskt men bra !

2012-01-17 @ 01:21:21
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0